ПРО ГЛАВНОЕ...
Форумы - SU / Сушка. Для коллекционеров, любителей старины, истории и антиквариата
Предыдущее посещение: 23 янв 2020 17:51.52 Текущее время: 23 янв 2020 17:51.53


 

Re: ПРО ГЛАВНОЕ...

Медвед писал(а):
Пингвин писал(а):
Вы бы батенька, Медвед, нарыли бы инфу о том,
что мусора не имеют права вести фиксацию в скрытом режиме
на личном транспорте, и как с этим бороться! :wall:
А то картавый кричит, что это неправомерно и он
якобы запретил, а они г*ндоны, как стояли, так и стоят!
Вот это - реалии, а не твоя писанина!!! :ike:
Я, например, если вижу такую xpeнь, фотографирую их машину,
может в суд г*ндонов притяну в качестве ответчиков, если что...

А ВЫ батенька почитайте в моих постах про пункт 14.1 КоАП Украины...
А потом звиздите...
Уж больно у Вас в текстах букв много! Дайте цитату... :(



Між тим, ст..14-1 КпАП України передбачає, що для її застосування необхідно, щоб фіксація велася саме засобами фото-, кіно- або відео зйомки, які працюють у автоматичному режимі. За таких умов, така фіксація не відповідає вимогам закону, до того ж, не сприяє виконанню основних завдань міліції і, зокрема, ДАІ по профілактиці та припиненню правопорушень



СКАРГА.


Ця скарга підлягає розгляду у судах на підставі ст..288 ч.3 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівненого до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи, і не містить виключення для постанов, винесених у порядку ст..14-1 КпАП України.
Зазначена постанова винесена за результатами застосування фіксації порушень ПДР засобами фото- та відеофіксації, що працюють у автоматичному режимі, у відповідності до ст..14-1 КпАП.
Проте така постанова не відповідає вимогам закону з таких підстав.
Прилад «ВИЗИР», яким проводився нагляд за дорожнім рухом з метою фіксації порушень ПДР, не є автоматичним засобом фото- чи відеофіксації, оскільки він знаходиться у співробітника ДАІ, керується ним безпосередньо або через комп’ютер (визначаються ті параметри, які фіксуються приладом, зокрема, швидкість, абощо, об’єкт зйомки, її режими, кут огляду приладу, тощо. Між тим, ст..14-1 КпАП України передбачає, що для її застосування необхідно, щоб фіксація велася саме засобами фото-, кіно- або відео зйомки, які працюють у автоматичному режимі. За таких умов, така фіксація не відповідає вимогам закону, до того ж, не сприяє виконанню основних завдань міліції і, зокрема, ДАІ по профілактиці та припиненню правопорушень.
У тексті постанови зазначено, що я, власник транспортного засобу, _____державний номер _____ „керував транспортним засобом” у зазначений у постанові час у зазначеному місці. Проте для таких висновків у особи, яка винесла постанову, не було жодних підстав. На місці ніби-то порушення мене ніхто не зупиняв, постанову та протокол не складав. Якщо постанова виноситься щодо особи, яка безпосередньо керувала транспортним засобом, то ця постанова повинна бути винесена у загальному порядку. Якщо постанова виноситься за результатами фотофіксації, у порядку ст..14-1 КпАП, то ця постанова не повинна містити тверджень, що саме зазначена особа керувала транспортним засобом. Отже, така постанова підлягає скасуванню, як винесена із порушенням закону.
До того ж, у постанові відсутні вказівки на те, хто саме проводив фото фіксацію. Між тим, це повинно бути зафіксовано, тим більше, що у відповідності до п.13.2 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України (затверджено Наказом МВС 13.11.2006 N 1111), до використання спеціальних засобів нагляду за дорожнім рухом допускаються лише співробітники, які вивчили інструкції та склали заліки з використання цих приладів. Тому при оцінці як законності, так і достовірності фіксації порушень ПДР необхідно мати відомості про цих співробітників.
У протоколі про адміністративне правопорушення та постанові відсутні докази належності виміряної швидкості саме моєму автомобілю. Фактично мені співробітником ДАІ, що склав протокол, було продемонстровано тільки час, який ніби-то пройшов з моменту вимірювання швидкості, на приладі. Встановити та довести, що вимірювалася швидкість саме мого автомобіля, неможливо, а за таких умов різниця у кілька секунд може означати, що насправді виміряно швидкість автомобіля, який рухався у кількох десятках метрах від мого автомобіля.
У відповідності до стст.10-15 Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність”, на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірбвальної техніки має бути укомплектований документами про допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні та про повірку даного примірника засобу вимірювальної техніки. Таких документів мені співробітником ДАІ надано не було.
Розміри похибок вимірювань співробітник ДАІ мені не повідомив, що у відповідності до вимог зазначеного закону, перешкоджає використанню результатів вимірювань.
Результат вимірювання знаходиться у межах похибок вимірювань відносно величини, що перевищує дозволену швидкість на 20 км/год, а за таких умов наявність більшого перевищення (що необхідно для наявності складу зазначеного правопорушення) не може визнаватися доведеним. Також немає ніяких доказів відносно того, що фотофіксація проводилась на ділянці дороги в зоні дії знака 3.29 (50)
Співробітник ДАІ під час вимірювання тримав вимірювальний пристрій у руці, що робить можливим рух назустріч автомобілю, швидкість якого вимірюється, внаслідок чого відносна швидкість, зафіксована приладом, збільшується.
На підставі викладеного, керуючись стст.287, 288 КпАП України,

ПРОШУ:

Оскаржувану постанову скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення.

„--”------2009р.

(Підпис)
Додаток до скарги:
Копія постанови по справі про адміністративне правопорушення – 1 шт
2.Копія фото фіксації правопорушення – 1шт



Медвед писал(а):
Між тим, ст..14-1 КпАП України передбачає, що для її застосування необхідно, щоб фіксація велася саме засобами фото-, кіно- або відео зйомки, які працюють у автоматичному режимі. За таких умов, така фіксація не відповідає вимогам закону, до того ж, не сприяє виконанню основних завдань міліції і, зокрема, ДАІ по профілактиці та припиненню правопорушень
Можливо в мене після випитого шампанського щось трапилося з очами, але я не бачу,
де тут йде мова про заборону фіксації з особистого транспорту!!!
А по-русски: у гoндоноф в личной, не служебной машине без опознавательных знаков,
стоит ВИЗИР, и в автоматическом режиме фиксирует нарушения, об этом речь.
А вообще-то складывается парадоксальная ситуация, когда
ментов можно тупо посылать на xyй, если тебя приняли на обычный "фен" без фото, или за др. нарушения,
более того ЛЮБОЕ нарушение без фиксации теперь (и ранее) просто НЕДОКАЗУЕМО!!! :crazy:
Они сами себе противоречат: есть фото - есть доказательства, нет - нах!!! :whistlin:



Пингвин писал(а):
Медвед писал(а):
Між тим, ст..14-1 КпАП України передбачає, що для її застосування необхідно, щоб фіксація велася саме засобами фото-, кіно- або відео зйомки, які працюють у автоматичному режимі. За таких умов, така фіксація не відповідає вимогам закону, до того ж, не сприяє виконанню основних завдань міліції і, зокрема, ДАІ по профілактиці та припиненню правопорушень
Можливо в мене після випитого шампанського щось трапилося з очами, але я не бачу,
де тут йде мова про заборону фіксації з особистого транспорту!!!
А по-русски: у гoндоноф в личной, не служебной машине без опознавательных знаков,
стоит ВИЗИР, и в автоматическом режиме фиксирует нарушения, об этом речь.
А вообще-то складывается парадоксальная ситуация, когда
ментов можно тупо посылать на xyй, если тебя приняли на обычный "фен" без фото, или за др. нарушения,
более того ЛЮБОЕ нарушение без фиксации теперь (и ранее) просто НЕДОКАЗУЕМО!!! :crazy:
Они сами себе противоречат: есть фото - есть доказательства, нет - нах!!! :whistlin:

ВИЗИР управляется ЧЕЛОВЕКОМ-И ИМЕННО это ЗАПРЕЩЕНО!
Ведь только ГАИШНИК может нажать ЗАПИСЬ и получается фото или видеосьёмка.
Не тупи...



Медвед писал(а):
Не тупи...

Ты хоть сам читал СКАРГУ?!
"Смешались в кучу кони, люди..."



естественно читал-там всё написано по украински
может ты чего не понял...



1)Если Вам подают на подпись протокол, в котором не заполнен раздел «суть правонарушения» - пишем в этом же разделе:
Інспектор (повністю ПІБ та звання інспектора, що складав протокол) грубо порушив вимоги «Інструкції з організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху», а саме: Разділ 2 «Оформлення матеріалів про порушення правил» та надав мені незаповнений протокол для підпису.
Підпис.
На вільних строках, що залишилися намалювати великий ЗЕТ.
2) Если поймали на фару - пишем в разделе "пояснения":
Рухався у щільному потоці транспорту зі швидкістью (на 5-10 км/год меньша ніж положено). Показники швидкості, встановлені приладом (назва і серійний номер приладу), не можуть вважатись доказом скоїння саме мною правопорушення, так як неможливо встановити аутентичність та належність зафіксованої швидкості до мого автомобілю. Протокол складено з порушенням ст. 2.14 «Інструкції з організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху», а також ст. 251 КоАП. Ходатайствую перед Судом у закритті справи у зв`язку з невідповідністью протоколу вимогам ст. 256 КоАП та відсутністю складу адміністративного правопорушення (керуючись ст. 247).
Підпис.
На вільних строках, (в тому чіслі і там де повинні писати свідки) намалювати великий ЗЕТ.
Обращаю внимание, что данная формулировка действенна только в случае если показания скорости зафиксированы прибором не способным предоставить конкретные доказательства превышения скорости именно Вами (фото-видеосъёмка и пр., указанное в ст. 2.14 «Інструкції з організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху», а также ст. 251 КоАП.).

3) Если проехали на запрещающий сигнал светофора - пишем в разделе "пояснения":
Виїхав на перехрестя (регульований пішоходний перехіт, тощо) у мить коли миготливий зелений сигнал світлофора змінився на жовтий. Щоб не вдаватись до екстреного гальмування, та не створювати аварійно-небезпечну ситуацію на перехресті, я виконав вимоги п. 8.11 Правил дорожнього руху та звільнив перехрестя.
Підпис.
На вільних строках, (в тому чіслі і там де повинні писати свідки) намалювати великий зет.



ЧАСТЬ 1. ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ.

При остановке Вашего транспортного средства:
 Не выходить из машины.
 На безлюдной дороге (в темное время суток) опустить дверные фиксаторы вниз.
 Разговаривать с работниками ГАИ через слегка приопущенное стекло.
 При обращении к гражданину работник ГАИ обязан назвать свою фамилию, должность и звание, а по Вашему требованию и предъявить служебное удостоверение.
ОБЯЗАТЕЛЬНО:
 Услышанные и увиденные данные записать на лист бумаги (в том числе и номер жетона).
 Документы на право управления транспортным средством передавать через щель или показать через стекло автомобиля (это тоже ваше право, в законе сказано «предоставить для проверки» передавать в руки автоинспектору вас не обязывают).
 На замечания и вопросы: «Почему вы не выходите из машины?» Ваш ответ: «Потому что боюсь незаконных действий» (это ваше право)

Иногда ГАИшники предлагают доставить вас в милицию суд и т.п. для составления протокола.
Законным такое действие будет только в случае (ст. 259 КоАП):
 если на месте нарушения составить протокол невозможно;
 если при себе нет документов, удостоверяющих личность или 2-х свидетелей, которые могут подтвердить личность;

Если при себе есть документы, удостоверяющие личность, либо есть возможность составить протокол на месте, - НЕ СОГЛАШАЙТЕСЬ НИКУДА ЕХАТЬ, это ваше право.
Если уже согласились ехать, запомните: пребывание в ОВД не может быть больше часа.
Если вам предложили сесть в машину ДПС для оформления протокола, то это ваше право решать садиться туда или нет. Никакой Закон не обязывает вас это делать.
Если всё-таки согласились выйти из машины, а у вас в машине пассажир, то выходите оба. Наличие свидетеля с вашей стороны способно свести на нет любые попытки не только «развода» со стороны ГАИ, но зачастую и наказания за действительно совершенное правонарушение. Если сели в машину ГАИ, опустите стекло или оставьте дверь открытой, пусть свидетель слушает весь разговор. На слова ГАИ, что посторонним надо удалиться, спокойно скажите, что это свидетель.
Обвинения инспектора и ваши оправдания строятся на доказательствах. От того, у кого будет больше доказательств (у вас или у инспектора) зависит исход дела. Это очень важно и нужно запомнить.
Доказательствами вашей вины или невиновности могут быть:
 протокол;
 ваши пояснения;
 пояснения потерпевших;
 показания потерпевших (в ДТП, создании аварийной обстановки, по нарушениям относительно пешеходов);
 выводами экспертизы;
 вещественные доказательства;
 показания технических средств (в том числе радар, фото-, видео- киноаппараты);
 протоколом изъятия предметов и документов;
 иные документы.

Важно с первых секунд после остановки вашего ТС либо после ДТП собрать и зафиксировать как можно больше доказательств в свою пользу и опровергнуть либо поставить под сомнение доказательств инспектора.
Протокол – основное доказательство вашей вины и от того, как он будет составлен, во многом зависит, понесете вы наказание или нет.
НИКОГДА И НИЧЕГО НЕ ПИШИТЕ В ПРОТОКОЛЕ ПОД ДИКТОВКУ ИНСПЕКТОРА ДПС.



Протокол состоит из двух частей: та, которая заполняется инспектором и та, которая заполняется Вами (она называется «ПОЯСНЕННЯ»).
После заполнения своей части, ГАИшник предложит вам под диктовку несколькими словами описать нарушение. Если вы это сделаете, шансов доказать вашу невиновность в последующем практически не будет.
Заполненную ГАИшником часть сразу перечитайте и внимательно проверьте.
Любые неправильно написанные данные – исправляйте. Например, вас не спросили про место работы и написали «безработный». Вычеркивайте, пишите, где и кем работаете. Чем больше исправлений в протоколе – тем лучше.
Помните, что инспектор будет вас торопить и в любой момент может вырвать протокол из ваших рук. Ведите себя спокойно, скажите, что «вы имеете полное право написать объяснения, и действия ГАИшника будете рассматривать как нарушение ваших законных прав».
Графа «ПОЯСНЕННЯ» очень маленькая, поэтому написать в неё много не получается, но это нужно сделать. Пишите объяснения на отдельном листе (лучше под копирку, её надо возить с собой), а в протоколе в графе "объяснения лица" напишите: «объяснения прилагаются на отдельном листе».
Если этого не сделать и написать что-нибудь, можно серъёзно навредить дальнейшему ходу событий.
ЧТО ОБЯЗАТЕЛЬНО НУЖНО УЧЕСТЬ ПРИ ЗАПОЛНЕНИИ ГРАФЫ «ПОЯСНЕНЯ»:
1. С самого начала написать: «Не согласен».
2. После этого безусловно указать: «Права, предусмотренные ст. 268 КоАП мне не разъяснили». Сразу ищем в протоколе место, где вы расписываетесь за разъяснения ваших прав и обязанностей и, вместо подписи пишите: «Нет».
3. Далее, если схемы и рисунки не составлялись - добавьте «Схема не составлялась». Это лишит ГАИшника возможности добавить к протоколу схемы, сделав надпись "Водитель от подписи отказался". Если схема составлена в одном экземпляре, пишите: «Копию схемы не дали». Если схема составлялась, в любом случае перед её подписанием пишите прямо на ней: «Не согласен, схема составлена "на глазок" без соблюдения масштаба, без точного измерения расстояний, без привязки к местности».
4. Если есть свидетели, а инспектор не внес их в протокол (обычно ГАИшники говорят "потом на суде приобщите свидетелей если надо") - требуйте вписать в протокол ваших пассажиров в качестве свидетелей. Если инспектор отказывается вписать их в протокол, утверждая, что это – заинтересованные лица, собственноручно вписывайте их в протокол в графу «ПОЯСНЕННЯ».
5. Если свидетелей нет, поставьте Z в колонке, чтобы свидетели потом "случайным" образом не появились.
6. Важно, чтобы АБСОЛЮТНО все графы протокола были заполнены. Поставьте Z на всех пустых или незаполненных графах.

Протокол должен составляться в 2 экземплярах, один из которых вручается СРАЗУ под расписку.
Подписав протокол, уточните, можете ли вы сразу после подписания забрать копию. Если ГАИшник не отдаёт копию, уточните, почему нельзя, ведь протокол уже составлен, все нужное со стороны инспектора вписано, и он его подписал.
Как указывалось выше, протокол является главным доказательством по делу, поскольку без протокола нельзя составлять Постановление о привлечении к ответственности. Не имея на руках копии протокола вам и обжаловать будет просто НЕЧЕГО.
Новое законодательство предусматривает возможность составления не только протокола, но и постановления о привлечении к административной ответственности НА МЕСТЕ НАРУШЕНИЯ по целому ряду правонарушений (таблица прилагается). Штрафные санкции за такие нарушения колеблются от 51 до 850 гривен.
Постановление инспектора о привлечении Вас к административной ответственности, составленное на месте ЕЩЁ НЕ ЯВЛЯЕТСЯ ОСНОВАНИЕМ ДЛЯ НЕМЕДЛЕННОЙ ОПЛАТЫ ШТРАФА, так как Законом предусмотрен десятидневный срок для обжалования постановления.



Именно поэтому СТРОГОЕ выполнение всех указанных здесь инструкций позволит избежать бессмысленного и необдуманного наказания и даст надежду на отмену постановления ГАИшника, вынесенного на месте.
Если сомневаетесь, что именно нужно писать, то лучше не пишите ничего, кроме «НЕ СОГЛАСЕН», а просто заявите ходатайства.
Но это не лучший способ защищаться, так как инспектор точно найдёт что написать против вас. В этом случае больше доказательств будет явно у него.
К протоколу можно приложить любые иные документы: вашу схему, показания ваших свидетелей, ваши ходатайства и т.д. Кроме того, при рассмотрении вашего дела можно будет продемонстрировать фото и видеосъёмку, сделанную вами до или после остановки, даже если она сделана мобильным телефоном.
Если у вас есть доказательства, о которых сказано выше ОБЯЗАТЕЛЬНО указывайте в протоколе в графе «ПОЯСНЕННЯ» следующее:
 к настоящему протоколу мною приложена схема, заявление, и т.д., сделанные/составленные до/после остановки;
 до/после обстановки мною снято на фото/видеокамеру место происшествия, светофор, дорожная разметка, перекрёсток и т.п.

Для того, чтобы не допустить молниеносное рассмотрение вашего дела и «впаивания» вам штрафа, необходимо воспользоваться предоставленным вам правом – заявлять ходатайства.
Ходатайства подаются непосредственно инспектору в письменном виде, о чём вы ОБЯЗАТЕЛЬНО собственноручно пишите в графе «ПОЯСНЕННЯ», указывая при этом: «мною заявлено письменное ходатайство о (сюда вписать о чем же ходатайство), которое прилагается к настоящему протоколу». Запись должна быть именно такой, никакой самодеятельности.
Бланки ходатайств ВСЕГДА нужно возить с собой.
«Дежурных» ходатайств с собой должно быть как минимум три.
1. Если Вас остановили в другом городе или на трассе - вы имеете полное право заявить ходатайство о рассмотрении дела по месту регистрации транспортного средства или по месту своего жительства, причем таковое лучше подавать сразу же, вместе с подписание протокола.
2. Если вам инкриминируют нарушение, которое может быть рассмотрено на месте или инспектор сразу указывает вам дату рассмотрения дела, вы имеете право и для своего же блага должны заявить ходатайство о переносе даты рассмотрения дела.
3. В любом случае, при любом нарушении заявляйте ходатайство об обеспечении вашего права на юридическую помощь и в связи с этим требуйте отложения рассмотрения дела, так как вам необходимо оформить доверенность на адвоката.

В спокойной обстановке, с адвокатом, вы потом разберетесь, было ли нарушение, а на разборе дела сможете предоставить более подробное объяснение и новые доказательства.
В случае неадекватного поведения работника гаи либо очевидного нарушения ваших прав обязательно отображайте всё подробно в своих пояснениях, а в случае необходимости звоните в службу доверия, и излагайте всё, что происходит.
РЕАКЦИЯ БУДЕТ МГНОВЕННОЙ!



Стаття 268. Права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності

( Положення частини першої статті 268, за яким обмежується право на вільний вибір особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, як захисника своїх прав, крім адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи втратили чинність як такі, що є неконституційними на підставі Рішення Конституційного Суду № 13-рп/2000 ( v013p710-00 ) від 16.11.2000 ) Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
При розгляді справ про адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 44, статтями 51, 146, 160, 160-2, 173, частиною третьою статті 178, статтями 185, 185-1, частиною першою статті 185-3, статтями 185-7 і 187 цього Кодексу, присутність особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, є обов'язковою. У разі ухилення її від явки на виклик органу внутрішніх справ або судді районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду цю особу може бути органом внутрішніх справ (міліцією) піддано приводу.
Законами України може бути передбачено й інші випадки, коли явка особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, в орган (до посадової особи), який вирішує справу, є обов'язковою. ( Стаття 268 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР № 316-11 від 29.05.85, № 4452-11 від 21.08.87, № 7445-11 від 27.04.89, № 8918-11 від 07.03.90, № 9166-11 від 04.05.90, № 647-12 від 18.01.91, Законами № 386/96-ВР від 01.10.96, № 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001, № 2635-IV ( 2635-15 ) від 02.06.2005 )



Памятка в "бардачок"
*1. По требованию работника милиции (инспектора дорожно-патрульной службы) остановиться с соблюдением требований Правил дорожного движения (ПДД).
2. Не выходить из машины. Ни один нормативно-правовой акт водителя к этому не обязывает
.3. На безлюдной дороге (в темное время суток) опустить дверные фиксаторы вниз.
4. Разговаривать с работником ГАИ через слегка приспущенное стекло.
5. Выслушать (как правило) невнятное представление работника ГАИ, в котором он обязан назвать свою фамилию и звание (основание - ч. 2 ст. 5 Закона "О милиции")
.6. Переписать номер жетона работника ГАИ.
7. Узнать причину остановки (основание - пп. "в" п. 2.14 ПДД)
.8. В случае проявления первых признаков невежливого отношения потребовать предъявить служебное удостоверение (основание - ч. 2 ст. 5 Закона "О милиции"). Фамилию, имя, отчество, звание и должность из удостоверения переписать на лист бумаги (для возможной подачи жалоб в прокуратуру и суд).
9. Передать документы на право управления транспортным средством над приспущенным оконным стеклом.
10. При требовании предъявить содержимое багажника (либо салона) потребовать пояснения причин досмотра транспортного средства (основание - пп. "в" п. 2.14 ПДД).
11. Услышать невнятные пояснения, сопровождающиеся настойчивыми требованиями выйти из машины и открыть багажник автомобиля.
12. Разъяснить работнику ГАИ, что досмотр транспортных средств проводится только в случаях административного задержания и задержания лиц, подозреваемых в совершении преступления.
13. Услышать напутствие: "Щасливої дороги".Если напутствие, указанное в п. 13, не услышано:
14. Предложить составить протокол админзадержания либо протокол задержания по подозрению в совершении преступления.
15. Потребовать разъяснить (зачитать) права задержанного лица и вручить их разъяснение в письменном виде (основание - ч. 8 ст. 5 Закона "О милиции").
16. Услышать напутствие: "Щасливої дороги".Если напутствие, указанное в п. 16, не услышано:
17. Позвонить по телефону доверия Департамента ГАИ МВД Украины (044) 272-46-59 (который заранее должен быть записан в память мобильного телефона) и сообщить о попытке провести незаконный досмотр транспортного средства. Кроме указанного рекомендуется иметь телефоны доверия управлений ГАИ областей, городов Киева и Севастополя, которые можно увидеть на официальном сайте Департамента ГАИ МВД Украины.
18. "Додавить" вежливым предложением вскрыть багажник самостоятельно.
19. Предупредить, что все действия, которые собирается осуществить ИДПС своими руками, требуют присутствия двух понятых и обязательного составления протокола досмотра, осмотра либо обыска (основание - ч. ч. 4, 5 ст. 264 КоАП, ст. ст. 181, 188, 190, 191 УПК).
20. Обжаловать действия работников ГАИ в прокуратуру (суд).



Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:
1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення;
2) недосягнення особою на момент вчинення адміністративного правопорушення шістнадцятирічного віку;
3) неосудність особи, яка вчинила протиправну дію чи бездіяльність;
4) вчинення дії особою в стані крайньої необхідності або необхідної оборони;
5) видання акта амністії, якщо він усуває застосування адміністративного стягнення;
6) скасування акта, який встановлює адміністративну відповідальність;
7) закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу;
8) наявність по тому самому факту щодо особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, постанови компетентного органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, або нескасованої постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення, а також порушення по даному факту кримінальної справи;
9) смерть особи, щодо якої було розпочато провадження в справі. ( Стаття 247 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001 )



ПАМЯТКА ПО ПОВЕДЕНИЮ ВОДИТЕЛЯ ПРИ ОФОРМЛЕНИИ АДМИНПРОТОКОЛА И/ИЛИ ПОСТАНОВЛЕНИЯ СОТРУДНИКА ГАИ ПО ДЕЛУ ОБ АДМИННАРУШЕНИИ.

При дей ствующем порядке вынесения постановлений сотрудниками ГАИ нет смысла в признании своей вины в каком бы то ни было административном правонарушении.
Вы имеете право подать свои объяснения по сути нарушения. В обязательном порядке пишите все свои аргументы, почему Вы несогласны с виновностью в нарушении, в графе, предназначенной для своих объяснений.
Обязательно требуйте указать свидетелей, в том числе и пассажиров своего автомобиля, которые могут подтвердить Вашу невиновность. Если сотрудник ГАИ отказывается их фиксировать под любыми предлогами (в том числе потому, что это якобы «заинтересованные лица»), сами вписывайте их в свои объяснения. Свидетелем может являться любое лицо.
В обязательном порядке проследите, чтобы в незаполненных графах протокола стояли прочерки, во избежание дальнейших дописок.
Сотрудник ГАИ обязан Вам выдать на месте копию протокола, а если на месте выносится постановление об административном правонарушении – и копию постановления. Проследите, чтобы данные совпадали с оригиналом протокола, включая данные самого сотрудника, составившего протокол и/или постановление.
В протоколе в своих пояснениях (если места для них не хватает на бланке, можете писать пояснения на отдельном листе, но в обязательном порядке отметив в протоколе, что объяснение на отдельном листе прилагается) впишите, если сотрудник ГАИ имеет право выносить за данное нарушение постановление на месте, что вину не признаёте, согласно ст.268 КоАП Украины просите отложить рассмотрение дела, т.к. имеете право воспользоваться помощью адвоката, а также желаете представить документы, характеризующие личность (а при необходимости и другие доказательства).
Соблюдение этих правил позволит в дальнейшем успешнее защищаться в суде, а также обжаловать (в том числе и в судебном порядке) постановление, если оно выносится непосредствено сотрудником ГАИ на месте нарушения.



Первый в этом году "Хаммер" похищен на юге Москвы

Эта марка не входит в "топ угоняемых автомобилей"
Автомобиль "Хаммер" цвета серый металлик похитили около 16.00 от дома 2, корпус 206 в микрорайоне Северное Чертаново. Сведения об угнанном дорогостоящем внедорожнике переданы всем стационарным постам ДПС и мобильным автопатрулям юга Москвы.

По данным ГУВД Москвы, с начала года в Москве угнали почти 2,5 тысячи автомобилей, более одной тысячи удалось разыскать и вернуть владельцам. Подавляющее большинство автомашин похищается ночью - 60%.

Престижные машины, такие как "Порше Кайен", "Тойота Лэндкрузер", "Инфинити" и "Лексус", похищают как правило, под заказ, и чаще всего они перегоняются в северокавказский регион. "Хаммер" не входит в "топ угоняемых автомобилей", сообщает РИА "Новости".
Источник http://www.mk.ru/blogs/MK/2009/04/19/srochno/405756/
:crazy: LOL :shifty: :whistlin:



http://biz.liga.net/news/E0904380.html
техосмотр-стоп



____________________________________
(назва суду)
____________________________________
(адреса суду)

позивач ____________________________________
____________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
____________________________________
____________________________________
(адреса)
____________________________________
(телефон)

відповідач-1 ____________________________________
____________________________________
(Управління ДАІ – повна назва)
____________________________________
____________________________________
(адреса)
____________________________________
(телефон)

відповідач-2 ____________________________________
____________________________________
(ПІБ працівника, який виніс постанову)
____________________________________
(посада)
____________________________________
(місце служби)
____________________________________
(поштова робоча адреса)
____________________________________
(телефон)



АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про визнання протиправною та скасування
постанови про притягнення до адміністративної відповідальності
№_________________ від «___»____________200__року

«___»_________200__року стосовно мене було винесено постанову про притягнення до адміністративної відповідальності №___________ (додається) за порушення правил дорожнього руху.
Із зазначеною постановою не погоджуюсь, оскільки вона винесена з порушенням норм права, є незаконною, у зв’язку з чим підлягає скасуванню з наступних підстав.

ПІДСТАВИ ДЛЯ СКАСУВАННЯ ПОСТАНОВИ
(в кожному конкретному випадку підстави можуть бути різними)

У відповідності до п.2 ч.1 ст.18 КАСУ місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.
Згідно ч.2 ст.19 КАСУ адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
Враховуючи все вищевикладене, керуючись ст.ст.104-106, 162 Кодексу адміністративного судочинства України,

ПРОШУ:
1. Прийняти адміністративний позов до розгляду та відкрити провадження у справі.
2. Визнати протиправною та скасувати Постанову про притягнення до адміністративної відповідальності №_____________ від «___»_________200__року.
3. Стягнути з відповідачів судові витрати по справі.

Додатки:
1. доказ сплати судового збору – квитанція установи банку;
2. копія протоколу про вчинення адміністративного правопорушення №_____________ від «___»_________200__року;
3. копія постанови про притягнення до адміністративної відповідальності №_____________ від «___»_________200__року;
4. копії адміністративного позову та доданих матеріалів у відповідності до кількості відповідачів у



7.1.6. Попереджувати та припиняти злочини, а також
адміністративні правопорушення, у межах своєї компетенції
застосовувати до порушників заходи адміністративного впливу та
примусу.



7.1.20. Бути культурним і ввічливим у спілкуванні з
громадянами, неухильно дотримуватися законності.




Главное управление мест заключения, серебро. Главное управление мест заключения, серебро.
>>> Знаки силовых структур и воинской доблести
Главное Управление строительства Дальнего Севера(НКВД-МВД) Главное Управление строительства Дальнего Севера(НКВД-МВД)
>>> Советский Союз, СССР



Реклама на форумах - Правила поведения - Как зарегистрироваться?




Рейтинг@Mail.ru
by phpBB, Chepelivski Vitali 1999-2019 © Карта форума