ПРО ГЛАВНОЕ...
Форумы - SU / Сушка. Для коллекционеров, любителей старины, истории и антиквариата
Предыдущее посещение: 19 янв 2020 10:06.40 Текущее время: 19 янв 2020 10:06.42


 

Re: ПРО ГЛАВНОЕ...

gans писал(а):
Медвед писал(а):
12.12.3. ...Забороняється зупиняти транспортні засоби на ділянках доріг з
обмеженою видимістю, до і після повороту, безпосередньо перед
перехрестями, у зоні залізничних переїздів та в інших небезпечних
місцях, за винятком випадків необхідності їх невідкладного
зупинення для уникнення настання тяжких наслідків.

В черте города практически нигде не разрешается останавливать, кроме черезвычайных случаев :lol:

Я привожу цитати из ЗАКОНОВ,а как воспользоваться РЕШАЙТЕ САМИ!



trasser писал(а):
Медвед писал(а):
ЛИКБЕЗ небольшой не помешает...

Ещё б переводчика бы :roll:

ПЕРЕВОДЧИК в компе сидит-надо только ТЕКСТ вставить!



Медвед писал(а):
trasser писал(а):
Медвед писал(а):
ЛИКБЕЗ небольшой не помешает...

Ещё б переводчика бы :roll:

ПЕРЕВОДЧИК в компе сидит-надо только ТЕКСТ вставить!
А как он туда влез? :crazy:



НЕЗНАЮ
наверное сцуко пробрался сам...
На почте есть ГРАФА-ПЕРЕВОДЧИК.



Дама заходит в автосалон Лексус, и сразу видит машину своей мечты. Она подходит к машине, открывает дверцу, ощупывает кожаные сиденья, и в этот момент случайно пукает. Она быстро оглядывается вокруг, надеясь, что сзади никого нет, и, как назло, сзади нее уже стоит дилер.
- Чем я могу вам помочь, мадам? - спрашивает он.
Смущенная дама отвечает: - Я бы хотела узнать цену этой машины. Дилер говорит, улыбаясь:- Мадам, если вы пёрнули, всего лишь прикоснувшись к машине, вы усрётесь, услышав цену.



:thumbsup:
sedoi писал(а):
...
- Мадам, если вы пёрнули, всего лишь прикоснувшись к машине, вы усрётесь, услышав цену.

:lol: :lol: :lol: :flowers:



http://vlasti.net/news/42279

Тут ИНТЕРЕСНЫЙ ДОКУМЕНТИК поставлен...
Занимательный...



http://community.livejournal.com/ru_auto/17333531.html
Грузится долго, но посмотреть стоит. :whistlin:



sniper_RKKA писал(а):
http://community.livejournal.com/ru_auto/17333531.html
Грузится долго, но посмотреть стоит. :whistlin:

Не стоит смотреть,мусорской беспредел,жизнь конечно,но не интересно...
Такое сплошь и рядом.



Перепутали.
НЕНОРМАТИВ :!:

http://www.fishki.net:80/comment.php?id=50924



7. Обов'язки та права працівників ДПС

7.1. Працівник ДПС при несенні служби зобов'язаний:
7.1.1. Досконало знати Правила дорожнього руху
( 1306-2001-п ) та інші нормативно-правові акти, що регламентують
діяльність у сфері безпеки дорожнього руху.

7.1.20. Бути культурним і ввічливим у спілкуванні з
громадянами, неухильно дотримуватися законності.

7.4.3. Здійснювати перевірку правильності ведення службової
документації, якості оформлення адміністративних матеріалів про
ДТП, уживати заходів до усунення недоліків.

9.6. На кожний маршрут патрулювання (пост) складається картка
маршруту патрулювання, поста (додаток 5). Один примірник цієї
картки зберігається у відділах (відділеннях) забезпечення
діяльності стройових підрозділів ДАІ, а другий - у підрозділах
ДПС. Ця картка видається старшому наряду ДПС на час несення
служби.
11.7.7. Звернути увагу працівників на необхідність
увічливого, уважного ставлення до учасників дорожнього руху та
дотримання законності. Зобов'язати їх при несенні служби неухильно
виконувати вимоги Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) і заходи
особистої безпеки.

12.2. Нагляд за дорожнім рухом з використанням транспортних
засобів та без такого може бути відкритим, прихованим та змішаним.
Відкритий нагляд. Здійснюється працівниками ДПС при пішому
патрулюванні, а також на службових транспортних засобах
(автомобілях, мотоциклах), які мають спеціальне пофарбування.
Потайний нагляд. Здійснюється працівниками ДАІ на службових
транспортних засобах (автомобілях) звичайного пофарбування, без
написів та розпізнавальних знаків, під час руху в загальному
потоці транспортних засобів.
Змішаний нагляд. Здійснюється одночасно на декількох
службових транспортних засобах (автомобілях, мотоциклах), з яких
щонайменше один повинен мати спеціальне, а решта - звичайне
пофарбування.


12.3.2. Зупинка патрульного автомобіля в небезпечних за
аварійністю місцях (для усунення небезпеки та з метою припинення
порушень Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) водіями і
пішоходами).
12.3.3. Зупинка патрульного автомобіля в місцях його
найкращої видимості для всіх учасників дорожнього руху з
одночасним пішим переміщенням працівника до найбільш напружених
ділянок руху.
Застосування того чи іншого способу та інші конкретні
завдання ставляться на інструктажах відповідно до стану
аварійності та дисципліни учасників дорожнього руху, що склалися
на посту, маршруті.

12.4. Піше патрулювання застосовується з метою забезпечення
безпеки дорожнього руху на невеликих за протяжністю, напружених за
інтенсивністю та небезпечних за аварійністю ділянках
вулично-дорожньої мережі. Місце несення служби при цьому
вибирається за умови надання можливості працівникові ДПС своєчасно
фіксувати і припиняти адміністративні правопорушення у сфері
дорожнього руху без створення перешкод у русі.
При пішому патрулюванні застосовується відкритий спосіб
несення служби шляхом переміщення тротуаром (узбіччям).
12.7.3. Застереження учасників дорожнього руху від порушень
правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху.
12.7.4. Втручання при правопорушеннях.


12.11. Втручання при правопорушеннях полягає в обов'язковому
реагуванні на дії громадян з метою запобігання правопорушенням та
їх припинення, застосуванні до порушників установлених заходів
впливу.

12.12.2. Під час контролю за дорожнім рухом працівник ДПС
активно реагує на порушення Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п )
і в першу чергу на ті, що призводять до скоєння ДТП водіями та
пішоходами.
Забороняється зупиняти транспортні засоби на ділянках доріг з
обмеженою видимістю, до і після повороту, безпосередньо перед
перехрестями, у зоні залізничних переїздів та в інших небезпечних
місцях, за винятком випадків необхідності їх невідкладного
зупинення для уникнення настання тяжких наслідків.
12.12.4. Підставою для зупинення транспортних засобів є:
12.12.4.1. Порушення Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п )
водіями або пасажирами.

12.12.5. Зупинення транспортних засобів має здійснюватися на
мінімально короткий термін. При зупиненні транспортного засобу в
обов'язковому порядку проводиться звірка номера кузова та
номерного знака із зазначеними у свідоцтві про його реєстрацію,
огляд транспортного засобу та законність перевезення вантажу.
12.12.6. При порушенні учасником дорожнього руху Правил
дорожнього руху ( 1306-2001-п )

12.12.13. За всіма виявленими порушеннями Правил дорожнього
руху ( 1306-2001-п ) складається протокол про адміністративне
правопорушення.
12.12.23.2. Перевищувати встановлену швидкість руху,
самовільно відхилятися від призначеного маршруту і змінювати
порядок несення служби
13.2. До роботи зі спеціальними технічними засобами
допускаються працівники, які вивчили інструкції з їх експлуатації
та склали заліки з правил їх застосування. Перевірка знань правил
експлуатації спеціальних технічних засобів здійснюється
щокварталу. Працівники, які не склали заліків, до роботи з такими
засобами не допускаються.
Працівники ДПС, яким спеціальні технічні засоби видані для
використання, несуть персональну відповідальність за їх цілісність
та працездатність. Забороняється застосування засобів вимірювання,
які не пройшли метрологічної повірки або мають свідоцтво про таку
повірку, термін дії якого минув.

13.4. На кожний засіб вимірювання заводиться журнал обліку
роботи технічних засобів вимірювання (додаток 8). Він заповнюється
працівником ДПС ДАІ, що застосовував прилад при нагляді за
дорожнім рухом. Використання під час несення служби спеціальних
технічних засобів, не передбачених табельною належністю
підрозділу, забороняється.

18.1.1. Знаходитись на тротуарі, а за його відсутності - на
узбіччі дороги чи вулиці або на острівці безпеки.
18.1.2. Вихід працівника ДПС ДАІ на проїзну частину
дозволяється лише для здійснення розпорядчо-регулювальних дій,
огляду місця ДТП та надання допомоги учасникам дорожнього руху.

18.1.4. Здійснювати нагляд за дорожнім рухом у місцях,
визначених карткою маршруту патрулювання.

18.1.6. Проводити перевірку документів та розгляд
правопорушення лише на тротуарі чи узбіччі дороги (вулиці),
острівці безпеки під прикриттям автомобіля. Службовий автомобіль
(мотоцикл) при цьому необхідно ставити також на тротуарі чи
узбіччі дороги (вулиці) за умови дотримання Правил дорожнього
руху.

18.4. Темної пори доби, незалежно від кліматичних умов,
працівник ДПС повинен бути одягнутий у світловідбиваючий одяг
(жилет).
22.1. Взаємовідносини працівників ДПС з учасниками дорожнього
руху мають ґрунтуватися на принципах дотримання законності,
забезпеченні свободи та недоторканності особи, забезпеченні її
прав, уважному, доброзичливому і поважливому ставленні до
громадян.

22.2. При зверненні до учасників дорожнього руху працівник
ДПС повинен чітко відрекомендуватися, назвавши свою посаду,
спеціальне звання і прізвище, та повідомити про причину зупинки
транспортного засобу і суть скоєного правопорушення.
У разі звернення громадян (щодо надання допомоги, одержання
інформації про злочин і т.ін.) працівник ДПС, виконавши ті ж самі
вимоги, у межах своєї компетенції, зобов'язаний вжити заходів щодо
надання допомоги і діяти відповідно до своїх функціональних
обов'язків.
У розмові з громадянами працівники ДПС зобов'язані виявляти
спокій і витримку. Недопустимі: гордовитий тон, грубощі, вирази та
репліки, які ображають людську гідність, будь-які дії, що свідчать
про неповагу до громадян, коментарі, які не стосуються виконання
службових обов'язків.
На вимогу громадянина працівник ДПС ДАІ зобов'язаний
пред'явити службове посвідчення.

22.3. Зупинення транспортного засобу здійснюється виключно
жезлом, а у виняткових випадках - жестом руки. При цьому працівник
ДАІ спочатку вказує на транспортний засіб, який повинен
зупинитися, а потім - на місце, де йому слід зупинитися.
Для привертання уваги учасників дорожнього руху може
подаватися сигнал свистком (у необхідних випадках - увімкненим
спеціальним світловим або звуковим сигнальним пристроєм). Жести
працівника ДАІ мають бути зрозумілими всім водіям і пішоходам,
подаватися своєчасно і так, щоб їх виконання не створювало
аварійної обстановки.

22.4. Працівник ДПС при зупинці транспортного засобу
зобов'язаний без затримки підійти до водія. Для розмови з водієм
не обов'язково запрошувати його вийти з автомобіля, крім випадків:
22.4.1. Якщо перебування працівника ДПС поруч із зупиненим
транспортним засобом створює загрозу особистій безпеці працівника.
У цьому випадку розмову з водієм слід проводити на тротуарі
(узбіччі).
22.4.2. З метою усунення технічної несправності транспортного
засобу або порушень правил перевезення вантажів.
22.4.3. Коли є достатні підстави вважати, що водій перебуває
у стані сп'яніння.
22.4.4. Для проведення (у присутності водія) звірки
ідентифікаційних номерів вузлів і агрегатів транспортного засобу
із записами в реєстраційних документах.
22.4.5. Коли водій або пасажири підозрюються у скоєнні
злочину.
22.4.6. У інших випадках, коли є необхідною участь водія в
оформленні документів або наданні допомоги іншим учасникам
дорожнього руху.
22.5. Дійсна причина зупинення транспортного засобу, якщо
його водій або пасажири підозрюються у скоєнні злочину або
причетності до ДТП, не повідомляється. При цьому працівник ДПС
розмовляє з водієм, не розкриваючи характеру своїх намірів.

22.6. Роз'яснення порушникові про неправомірність його дій
необхідно давати доброзичливо, переконливо і ясно, з посиланням на
відповідні вимоги Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) та інших
нормативно-правових актів України у сфері безпеки дорожнього руху.
При перевірці документів з ними слід поводитися акуратно, не
робити в них будь-яких поміток. Якщо в документи вкладені гроші чи
цінні папери, необхідно запропонувати власникові забрати їх.
22.7. При складанні протоколу працівник ДПС зобов'язаний
роз'яснити особі її права, передбачені Кодексом України про
адміністративні правопорушення, а саме щодо можливості
ознайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, надавати
докази, заявляти клопотання, при розгляді справи користуватися
юридичною допомогою адвоката, виступати рідною мовою і
користуватися послугами перекладача, якщо він не володіє мовою,
якою ведеться провадження, оскаржувати рішення по справі в
установленому порядку.



Anris писал(а):
Перепутали.
НЕНОРМАТИВ :!:

http://www.fishki.net:80/comment.php?id=50924

Так мы все и поверили,что МВД оплатило ремонт первого Каена :lol: .
Медвед,что автокурсы открыл в кризисные времена?



Спасибо Сане Белому, он же,..., он же....., он же.....не-а....не Кальценбоген, не...
Сделал распечатки всего чего нарыл Саня и учу всех своих водителей быть подковаными...
Семья при выдвижении на дачу читает распечатки вслух и моделирует ситуацию.
То, что пишут сейчас, давно практикую с ментами...всегда результат один - "Щасливои дороги"!
Отсутствие штрафов и записей в техталоне на протяжении только 6 последних лет...
Сане, щиро дякую...
Верю - твой труд не пропадет даром!



Юрий Романович писал(а):
Спасибо Сане Белому, он же,..., он же....., он же.....не-а....не Кальценбоген, не...
Сделал распечатки всего чего нарыл Саня и учу всех своих водителей быть подковаными...
Семья при выдвижении на дачу читает распечатки вслух и моделирует ситуацию.
То, что пишут сейчас, давно практикую с ментами...всегда результат один - "Щасливои дороги"!
Отсутствие штрафов и записей в техталоне на протяжении только 6 последних лет...
Сане, щиро дякую...
Верю - твой труд не пропадет даром!

РОМАНЫЧ ДЯКУЮ!



Pablo писал(а):
Anris писал(а):
Перепутали.
НЕНОРМАТИВ :!:

http://www.fishki.net:80/comment.php?id=50924

Так мы все и поверили,что МВД оплатило ремонт первого Каена :lol: .
Медвед,что автокурсы открыл в кризисные времена?

НАДО ГАНДОНОВ лишать уверености в том, что они боги-ОНИ ГАНДОНЫ!



В прошлую субботу в Казани пытались провести акцию протеста против инициативы ГИБДД запретить установку ксенона на автомобили.Около тридцати автомашин( в основном Вазовские 14-ые и десятки) собрались на площади Свободы,напротив здания Госсовета республики Татарстан и стали моргать фарами(ксеноновыми :D ) в сторону Госсовета.Через 10 мин. на площади было столько же машин ГАИ и табун эвакуаторов.На всех владельцев машин были составленны протоколы об админ. нарушениях по максимуму(нарушение правил парковки,тонировка и пр.).
Вот так,грустно :(



sedoi писал(а):
В прошлую субботу в Казани пытались провести акцию протеста против инициативы ГИБДД запретить установку ксенона на автомобили.Около тридцати автомашин( в основном Вазовские 14-ые и десятки) собрались на площади Свободы,напротив здания Госсовета республики Татарстан и стали моргать фарами(ксеноновыми :D ) в сторону Госсовета.Через 10 мин. на площади было столько же машин ГАИ и табун эвакуаторов.На всех владельцев машин были составленны протоколы об админ. нарушениях по максимуму(нарушение правил парковки,тонировка и пр.).
Вот так,грустно :(

ВОТ и Я ГОВОРЮ-ГАНДОНЫ!



Точно!Не зря для них номера сине-голубые придумали :D



sedoi писал(а):
В прошлую субботу в Казани пытались провести акцию протеста против инициативы ГИБДД запретить установку ксенона на автомобили.Около тридцати автомашин( в основном Вазовские 14-ые и десятки) собрались на площади Свободы,напротив здания Госсовета республики Татарстан и стали моргать фарами(ксеноновыми :D ) в сторону Госсовета.Через 10 мин. на площади было столько же машин ГАИ и табун эвакуаторов.На всех владельцев машин были составленны протоколы об админ. нарушениях по максимуму(нарушение правил парковки,тонировка и пр.).
Вот так,грустно :(
Ни xpeна себе! Жёстко. :?



Недавно обновил рабочую Ниву--взял новую,и вот что имею на пробеге в 7000 км:

1.Сальник переднего редуктора-потёк и заменен.
2.Сальник заднего редуктора-потёк и заменен.
3.Сальник коренного-потёк сильно и внезапно и поменян.
4.Шаровая правая поменяна,одна из левых на очереди.
5.Диск сцепления кривой,что при трогании ощущается в полной мере.
6.Течь на муфте от Гура.
7.Заменен патрубок на двигатель,по причине обрыва-резина гамно,даже без капроновых вставок,мягкая,жду остальных.
8.Пару раз уже выбило разные скорости,нахожусь в ожидании продолжения.
9.Раздатка уже начала хорошо вибрировать,в салоне от этого постоянно шурупы затягиваю.
10.Позавчера внезапно тяга пропала,разбираться не стал,тише едешь-дальше будешь.
Ну,о таких мелочах,что где-то что-то заскрипело ,застучало или загудело,я молчу,а то иначе надо будет всё разбирать и собирать заново.

Прошу заметить,что проехал целых 7 т.км :lol: --думал прошлая машина была не совсем удачная(движок стукнул на 3 тыс.км),но теперь уже так не думаю,там хоть ходовая была получше.
Так что Владимиру Владимировичу не завидую-намается он с Нивой ,и так государственых дел невпроворот :lol:




Главное управление мест заключения, серебро. Главное управление мест заключения, серебро.
>>> Знаки силовых структур и воинской доблести
Главное Управление строительства Дальнего Севера(НКВД-МВД) Главное Управление строительства Дальнего Севера(НКВД-МВД)
>>> Советский Союз, СССР



Реклама на форумах - Правила поведения - Как зарегистрироваться?




Рейтинг@Mail.ru
by phpBB, Chepelivski Vitali 1999-2019 © Карта форума