ПРО ГЛАВНОЕ...
Форумы - SU / Сушка. Для коллекционеров, любителей старины, истории и антиквариата
Предыдущее посещение: 27 янв 2020 01:22.07 Текущее время: 27 янв 2020 01:22.08


 

Re: ПРО ГЛАВНОЕ...

V_Mik писал(а):
Спасатель писал(а):
А ментов в Украине ПОПРОСТУ НЕТ!!! Третий день езжу, уже больше 1700 км проехал (с учётом дороги от границы), встретил только один раз :!:


в Харькове их полно на дорогах

Не знаю, как сейчас, при Добкине, 8) а 2 года назад дорог в Харькове реально небыло, даже по сравнению с Черкассами, а водители ездили не по знакам, а по жестикуляции друг-другу, и на все это дело с обочины уныло смотрели безразличные милиционЭры.



Немножко пофантазируем. Вот так должен выглядеть салон автомобиля, проехавшего за раз 4000 км. 8) :D :flowers:


ПРО ГЛАВНОЕ...
А Мине не тормозят-Я не нарушаю практически.



ШАХТЕРЪ писал(а):
у меня в городе если не каждом,то через перекресток стоят,и наглючие
правда и в новостях их часто показуют,но меньше их из-за этого не стало
Всё хочу, чтобы в твоём городе-герое меня менты ни за что тормознули! Ну они пaдлы, наверное жoпaми чуют, не останавливают! LOL



злобний Пiнгвiн писал(а):
ШАХТЕРЪ писал(а):
у меня в городе если не каждом,то через перекресток стоят,и наглючие
правда и в новостях их часто показуют,но меньше их из-за этого не стало
Всё хочу, чтобы в твоём городе-герое меня менты ни за что тормознули! Ну они пaдлы, наверное жoпaми чуют, не останавливают! LOL

это у них профессионАНАЛЬНОЕ :crazy: LOL :crazy:



злобний Пiнгвiн писал(а):
ШАХТЕРЪ писал(а):
у меня в городе если не каждом,то через перекресток стоят,и наглючие
правда и в новостях их часто показуют,но меньше их из-за этого не стало
Всё хочу, чтобы в твоём городе-герое меня менты ни за что тормознули! Ну они пaдлы, наверное жoпaми чуют, не останавливают! LOL

тажехрень



KVM59 писал(а):
Немножко пофантазируем. Вот так должен выглядеть салон автомобиля, проехавшего за раз 4000 км. 8) :D :flowers:



Владимир, ошибаешься, в салоне только навигатор, регистратор, пара бутылок воды, салфетки для рук и всё.
Навигатор включил только в Воронеже :mrgreen: , всё равно не помог :mrgreen: , заехал прям в центр, в атлас лет пять уже не заглядываю, а остальное незачем возить, по дороге полно мотелей, в среднем 70 доларов за номер, приличное место для обеда тоже при желании найти не трудно, так что всё намного проще.



V_Mik писал(а):
Спасатель писал(а):
А ментов в Украине ПОПРОСТУ НЕТ!!! Третий день езжу, уже больше 1700 км проехал (с учётом дороги от границы), встретил только один раз :!:


в Харькове их полно на дорогах


В Харькове не был, но в Сумах, Киеве, Черкасах их не видел, а по наглости- всё познаётся в сравнении, на мой взгляд наглее чем в Саратове редко где встретишь, по крайней мере угрозы растрелять машину с пассажирами и подбросить наркоту с оружием транзитные северяне слышат довольно часто. Ну и аппетиты соответствующие, когда видят что человек боится потерять права 500 баксов минимум что потребуют.



МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

04.04.2011 м. Київ № 118

Про впорядкування організації роботи працівника Державтоінспекції МВС України під час нагляду за дорожнім рухом та оцінки його діяльності

Відповідно до Законів України «Про міліцію», «Про дорожній рух» та з метою вдосконалення забезпечення безпеки дорожнього руху

НАКАЗУЮ:

1. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі:
1.1. Категорично заборонити працівникам Державтоінспекції безпідставно зупиняти транспортні засоби. Зобов’язати працівників ДАІ дотримуватись вимог щодо зупинки транспортних засобів лише у наступних випадках:
– порушення водіями ПДР;
– якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру в спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму);
– у разі наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу або водія до скоєння ДТП чи злочину;
– за необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути;
– за необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху чи працівникам міліції або як свідка при оформленні адміністративних матеріалів;
– під час виконання рішень уповноважених на те державних органів про обмеження чи заборону руху.
1.2. Не допускати випадків установлення керівниками підрозділів ДАІ кількісних показників щодо документування порушень правил дорожнього руху під час організації несення дорожньо-патрульної служби.
1.3. Заборонити керівникам підрозділів ДАІ здійснювати оцінювання роботи працівників Державтоінспекції за кількістю складених ними адміністративних протоколів за порушення правил дорожнього руху.
1.4. Зобов’язати працівників Державтоінспекції цілеспрямовано здійснювати профілактичну роботу з учасниками дорожнього руху з метою попередження порушень правил дорожнього руху серед його учасників, під час нагляду за дорожнім рухом зосереджувати особливу увагу на виявленні порушень правил дорожнього руху, які стають причинами дорожньо-транспортних пригод чи створення аварійних ситуацій.
1.5. Вважати, що критеріями оцінки ефективності роботи працівників Державтоінспекції, що задіюються для нагляду за дорожнім рухом, є:
1.5.1. Для керівного складу підрозділів ДАІ МВС України – громадська думка щодо стану організації дорожнього руху та забезпечення його безпеки на території обслуговування, надання допомоги учасникам дорожнього руху (моніторинг громадської думки здійснювати не рідше одного разу впродовж півріччя).
1.5.2. Для працівників ДАІ, які безпосередньо здійснюють контроль за безпекою дорожнього руху, – стан аварійності на маршруті патрулювання, рівень і якість надання допомоги учасникам дорожнього руху.
1.6. Оформлювати відповідним наказом понаднормове залучення особового складу Державтоінспекції для виконання завдань із забезпечення безпеки дорожнього руху з дотриманням норм законодавства щодо оплати праці.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра генерал-майора міліції
Ратушняка В.І. та ДДАІ (Лозовий В.М.).

Міністр
генерал-лейтенант міліції о/п А.В. Могильов



сегодня в кустах пару экипажей между запором и меликом наблюдал-одним даже помахал



Цитата:
Набрав чинності новий наказ МВС.

23 травня 2011 набув чинності наказ МВС, згідно з яким, всі автомобілі ДАІ зобов'язані вести чергування з включеними мигалками, щоб їх було добре видно на дорозі.

Відтепер маршрут патрулювання визначає особисто начальник підрозділу ДАІ, а саме патрулювання здійснюється лише з увімкненими проблисковими маячками синього кольору. При цьому, автомобілі ДАІ, які несуть чергування без увімкнених мигалок, будуть вважатися "не при виконанні".

Але найбільше автомобілістам сподобається новина про те, що зміни в інструкції зобов'язали даїшників покинути свої засідки. Тепер службові автомобілі можна розміщувати не там де їх гірше видно з дороги, а там, де спостерігається найбільша концентрація ДТП, з урахуванням часу доби і видів правопорушень, через які відбуваються аварії.


п.с. а я вот вроде иногда и нарушаю (иначе ничего не успею) а как-то не останавливают почему-то в последнее время. хотя стоят везде. везет наверное



злобний Пiнгвiн
. Категорично заборонити працівникам Державтоінспекції безпідставно зупиняти транспортні засоби
А ОНИ У НАС РАЗВЕ ПО ДРУГОМУ ОСТАНАВЛИВАЮТ?



ШАХТЕРЪ писал(а):
злобний Пiнгвiн
. Категорично заборонити працівникам Державтоінспекції безпідставно зупиняти транспортні засоби
А ОНИ У НАС РАЗВЕ ПО ДРУГОМУ ОСТАНАВЛИВАЮТ?
А ты им сразу в лобешник: "Какого ху... остановили? Значит нарушил, пиши протокол!"
Он oфигeeт! :crazy:
Тем более нет такой причины, как "проверка документов". :wacko:
_________________________________________________________________________________________________________________

Закон про міліцію - тільки ЧОТИРИ законні підстави зупинки!!!
Стаття 11. Права міліції
... п.21) обмежувати або забороняти у випадках затримання злочинців, при аваріях, інших надзвичайних обставинах, що загрожують життю і здоров'ю людей, рух транспорту і пішоходів на окремих ділянках вулиць і автомобільних доріг; зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою; оглядати транспортні засоби і перевіряти у водіїв документи на право користування й керування ними, дорожні листи і відповідність вантажів, що перевозяться, товарно-транспортним документам, наявність поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), а у випадках, передбачених законодавством, ліцензійної картки на транспортний засіб;
{ Абзац перший пункту 21 частини першої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законами N 1961-IV ( ) від
01.07.2004, N 586-VI ( ) від 24.09.2008 }
організовувати при необхідності медичний огляд водіїв, затримувати, відстороняти від керування транспортними засобами осіб, які перебувають у стані сп'яніння, а також тих, які не мають документів на право керування або користування транспортними засобами, тимчасово вилучати посвідчення водія транспортного засобу, талон про проходження державного технічного огляду та ліцензійну картку на транспортний засіб;
{ Абзац другий пункту 21 частини першої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом N 586-VI ( ) від 24.09.2008 }
використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху , а у випадках, передбачених законом, тимчасово затримувати і доставляти на спеціальні майданчики чи стоянки для зберігання транспортні засоби, експлуатація яких не допускається або забороняється законом; { Абзац третій пункту 21 частини першої
статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }
відвідувати підприємства, установи й організації для виконання контрольних і профілактичних функцій щодо забезпечення безпеки дорожнього руху;
вимагати від фізичних та юридичних осіб усунення порушень правил утримання та експлуатації автомобільних доріг, вулиць і залізничних переїздів, у встановленому порядку видавати приписи на усунення виявлених порушень, обмежувати або забороняти проведення ремонтно-будівельних робіт та здійснення інших заходів на автомобільних дорогах, вулицях і залізничних переїздах, якщо при цьому не додержуються вимоги щодо забезпечення громадської безпеки
і безпеки дорожнього руху та його учасників;
{ Абзац п'ятий пункту 21 частини першої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом N 586-VI ( ) від 24.09.2008 }



http://www.youtube.com/watch?v=UCLLvBe1MPM



TPAX писал(а):
http://www.youtube.com/watch?v=UCLLvBe1MPM
Ну и... :crazy:
Кто кого раком поставил?! LOL
Непонятно. :?



Уехал от него и всего делов! :wink:



Мент (гер полицай) лоховатый, наверное где-то вдали от крупных городов.
Обычно когда видят что на матёрого водителя наткнулись, попонтуются и отпускают, при этом как бы делая снисхождение.
А в Саратовской и Самарских областях стоят по 3 машины, рядом куча ротозеев готовых выступить в качестве свидетелей, всё намного сложнее.



ротозеи если три-пять протоколов подпишут, то можно и инспектора раком ставить за фальсификацию.



На выезде из Брянска было дело..
Мент - лейтенант!



TPAX писал(а):
На выезде из Брянска было дело..
Мент - лейтенант!



Тогда ТРАХу респект и уважуха! :flowers:




Главное управление мест заключения, серебро. Главное управление мест заключения, серебро.
>>> Знаки силовых структур и воинской доблести
Главное Управление строительства Дальнего Севера(НКВД-МВД) Главное Управление строительства Дальнего Севера(НКВД-МВД)
>>> Советский Союз, СССР



Реклама на форумах - Правила поведения - Как зарегистрироваться?




Рейтинг@Mail.ru
by phpBB, Chepelivski Vitali 1999-2019 © Карта форума