- 02 мар 2011 19:08.43
#2793886
Серёжа,
не все же в Веховной Раде идиоты... это никому не нужно...мы в Европу декларируемся... а Европейская концепция совсем противоположна нормам устанавливающим уголовную ответственность за какую, то фигню... в основе уголовной ответственности и уголовного наказания лежит опасноть для общества....сложно будет авторам законопроекта доказать какую же опасность для общества представляет продавец какой-то медальки... наскоко я уважаю Ющенко В.А. и наскоко глупо, смешно и не проффисионально часто выглядит основная масса (не все... профисионала уровня Яценюка, регионалам ещё поискать нужно) политиков их направления (Наша, Украина, БЮТ, Луценковцы и т.д. вообщем не регионалов)...
Глупость и не професианализм этого законопроекта наскоко на поверхности, что.... а первое чтение проходит почти всё
вот это так мягко написано (они больше не могли... уровень не тот.. что-бы про законопроект написать всё, что думают!!!), жаль не я писал...
ВИСНОВОК Головного науково-експертного управління 15.09.2009
на проект Закону України «Про внесення доповнень до Кримінального кодексу України щодо відповідальності за незаконне придбання або збут державних нагород»
(реєстр. № 4534-1 від 16.06. 2009 р.)
Законопроектом пропонується встановити кримінальну відповідальність за незаконне придбання або збут державних нагород, шляхом доповнення Кримінального кодексу України (далі – КК) новою статтею 3581.
Даний законопроект, по суті, є альтернативним до проекту № 4534 від 25.05.2009 р., оскільки він (за винятком окремих положень) є тотожним його змісту. Тому Головне науково-експертне управління вважає за доцільне повторити висловлені до попереднього законопроекту зауваження та додати до них нові.
1. Ініціатор проекту пропонує встановити кримінальну відповідальність за незаконне придбання або збут державних нагород. При оцінці цього законопроекту слід, з одного боку, виходити з того, що чинний Кодекс України про адміністративні правопорушення вже передбачає відповідальність за такі дії (ст. 186-1 КУпАП), а з іншого, слід зважати і на те, що незаконне придбання або збут державних нагород досить часто поєднуються або пов’язані з іншими незаконними діями, які можуть містити ознаки злочинів проти власності (статті 185 – 187, 189, 190, 198 КК України).
Тому в разі прийняття запропонованої редакції статті 358¹ КК неможливо буде розмежувати купівлю та продаж державної нагороди, що містить ознаки злочинного діяння, та купівлю-продаж державної нагороди, що містить ознаки адміністративного правопорушення. Адже після прийняття запропонованих змін виникне колізія між нормами кримінального та адміністративного законів, що на практиці може призвести до зловживань при притягненні осіб до відповідних видів юридичної відповідальності.
2. Санкції норми, що пропонується до розгляду, сформульовані таким чином, що суди при визначенні нижчої межі покарання змушені будуть звертатись до положень ст. 53 «Штраф», ст. 57 «Виправні роботи» або ст. 60 «Арешт» КК України, оскільки санкції частин 1 та 2 ст. 3581 КК (в ред. проекту) не містять нижчої межі даних видів покарань.
Така невизначеність санкцій на практиці може призвести до певних ускладнень в правозастосовній діяльності. Адже за змістом законопроекту розбіжності між мінімальним та максимальним розмірами штрафу становитимуть від 30 до 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ч. 1 ст. 3581 КК) або від 30 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ч. 2 ст. 3581 КК); виправних робіт - від шести місяців до одного року або від шести місяців до двох років (ч. 1 або ч. 2 ст. 3581 КК відповідно); арешту - від одного до трьох місяців або від одного до шести місяців (ч. 1 або ч. 2 ст. 3581 КК відповідно).
3. Доповнення Кримінального кодексу новою статтею передбачає й внесення відповідних змін до Кримінально-процесуального кодексу щодо визначення підсудності злочину. Утім автор проекту не запропонував даних доповнень.
З огляду на викладене, прийняття поданого законопроекту є недоцільним та таким, що створить небажану конкуренцію норм кримінального та адміністративного права.
Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду в першому читанні законопроект доцільно відхилити.
Керівник Головного управління В.І. Борденюк
Вик.: Кідіна Н.В.
Это официальный высновок, который получат все депутаты перед голосованием!!!